پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

پنجمین دوره نمایشگاه نقاشی «دستان کوچک» در نگارخانه آفرینش نور

پنجمین دوره‌ی نمایشگاه خلاقانه‌ی نقاشی و دست‌سازه‌های کودکان هنرمند با عنوان «دستان کوچک» در نگارخانه آفرینش نور برگزار می‌شود.
پنجمین دوره نمایشگاه نقاشی «دستان کوچک» در نگارخانه آفرینش نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نمایشگاه نقاشی و دست‌سازه‌های تعدادی از کودکان هنرمند با عنوان «دستان کوچک ۵» به سرپرستی مرجان قیدار، از روز شنبه ۲۷ مرداد تا پنجم شهریور ۱۴۰۳ در نگارخانه آفرینش مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در نمایشگاه نقاشی «دستان کوچک» که با هدف تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در کودکان هنرمند برگزار می‌شود، تابلو‌های نقاشی و دست‌سازه‌های تعدادی از کودکان هنرمند در معرض نمایش و فروش قرار داده خواهد شد.

پنجمین دوره‌ی نمایشگاه نقاشی دستان کوچک، به همت دکتر مرجان قیدر، مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی چابک به سرپرستی رئیس کمیته بازی و ورزش کودکان استان تهران برگزار می‌شود و سعی دارد تا با عرضه و فروش آثار هنری خلاقانه‌ی کودکان، به آنان بیاموزد توانمندی‌هایشان را باور کنند.

«دستان کوچک ۵» تا پنجم شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به نگارخانه آفرینش نور، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۸ تماس بگیرند.

نظر شما